Bezpłatna wysyłka już od 200 zł

Zwroty i reklamacje

Zwroty przy zakupach w sklepach stacjonarnych

Zgodnie z informacjami zawartymi w naszym regulaminie sklepu stacjonarnego, prosimy o przemyślenie zakupów w sklepach stacjonarnych. Zwrotów towarów kupionych w sklepach stacjonarnych nie przyjmujemy. Dodatkowe informacje dostępne są na rządowej stronie: https://www.biznes.gov.pl/pl/portal/00309#5.

Zwroty przy zakupach online

Zakupione za pośrednictwem naszego sklepu internetowego produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta. W tym celu możesz zalogować się do swojego konta i jako klient skorzystać z szybkich zwrotów.

Wybierz produkty do zwrotu

Zwróć wszystkie lub tylko wybrane produkty z listy zamówień. Na zwrot masz 14 dni.

Podaj szczegóły przesyłki

Sprawdź dane “zaciągnięte” z zamówienia i uzupełnij brakujące informacje: m.in. formę wysyłki, typ opakowania i datę nadania.

Zapakuj i nadaj paczkę

Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.

Zwrot możesz również odesłać na poniżej podany adres.


Adres do zwrotów:

KUCZERA Sp. z o. o.
ul. Wyzwolenia 11C/28
41-103 Siemianowice Śląskie
+48 698 205 946

Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy. Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: zakupy@enchante.pl.
O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z metkami) i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni ponownie odesłać go na Twój koszt.

Pieniądze za zwracany towar przelejemy możliwe szybko, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.

WAŻNE: Koszty zwrotu towaru i przesyłek zwrotnych do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.

Jeżeli chcesz odstąpić od umowy, ale zakupiony przedmiot był używany w sposób wykraczający poza zwykłe sprawdzenie (brak metek lub przedmiot nosi ślady użytkowania), możesz zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

 



Reklamacje

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt ze sklepu online lub stacjonarnego okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail, infolinia).
    Infolinia (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00): +48 698 205 946

E-mail: zakupy@enchante.pl

  1. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
  2. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
  3. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.

Adres do reklamacji:
KUCZERA Sp. z o. o.

ul. Św Jana 11/4

40-012 Katowice

+48 698 205 946

Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się tutaj. Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta: zakupy@enchante.pl. Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.

Obserwuj nas i... Bądź na bieżąco

Obsługa zamówień online Pon. - pt. 8:00 - 16:00

Zadzwoń do nas +48 698 205 946 Napisz do nas kontakt@enchante.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl